Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Warunki Reklamacji

Warunki reklamacji

Reklamacji podlegają wyłącznie fizyczne wady ukryte powstałe z winy producenta w obuwiu nie zużytym. W przypadku napraw wad ukrytych,klient nie może żądać zwrotu gotówki. Obuwie do reklamacji jest przyjmowane czyste i za okazaniem dowodu sprzedaży.

 

 

Postępowanie w przypadku reklamacji obuwia

 

Koszt dostarczenia zakupionego towaru do nas leży po stronie klienta.

Po uzgodnieniu telefonicznym należy odesłać buty na nasz adres Firma MM Monika Wontroba Al. Spółdzielczości Pracy 34 20-147 Lublin. Po rozpatrzonej reklamacji przez producenta odsyłamy buty na nasz koszt.

 

 

Reklamacji nie podlega:

  • obuwie z wadami jawnymi (widoczne w dniu zakupu i o których klient został poinformowany)

  • naturalne zużywanie się obuwia oraz fleków

  • obuwie posiadające uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, niewłaściwe dopasowanie obuwia do stopy)

  • obuwie posiadające uszkodzenia elementów ozdobnych (zamków, ozdób, guzików)

  • odbarwienie się obuwia wykonanego ze skór naturalnych pod wpływem potu lub mocnego przemoczenia

  • wygoda obuwia

 

Z powodu prezentowania elektronicznego kolory obuwia prezentowane na zdjęciach mogą nieznacznie się różnić od koloru rzeczywistego.Dlatego też reklamacji nie podlega odmienny od zamawianego odcień obuwia, chyba że z naszej winy został wysłany zły towar.

Obuwie prezentowane na naszych aukcjach jest prezentowane na co dzień w stacjonarnych sklepach, istnieje więc możliwość, że dana para była już wcześniej przymierzana.



W razie wątpliwości, zapraszamy do kontaktu pod adresem e-mail: kontakt@obuwieprestige.pl lub telefonicznie: 818877402. Udzielimy Ci wskazówek, jak szybko i bezproblemowo przeprowadzić reklamację.

 

GWARANCJA:

1. Wszystkie oferowane przez sklep Salon Obuwia Prestige towary są nowe
    i posiadają 2 letnią gwarancję (chyba, że opis stanowi inaczej). Objęte
    są tzw. "gwarancją przedsprzedażną" - jeśli otrzymasz towar niezgodny
    z opisem, niezwłocznie się z nami skontaktuj.
 
2. Reklamacje obuwia są rozpatrywane zgodnie z Ustawą Rady Ministrów
    z dnia 27 lipca 2002r. o szczególnych warunkach sprzedaży
    konsumenckiej oraz o zmianie Kodeksu Cywilnego
    (Dz.U. Nr 141 poz 1176).
 
3. Zareklamowany towar należy przesłać na własny koszt wraz z zawartymi
    niezbędnymi informacjami:
     ZAKUPIONY TOWAR: (grupa, model, kolor, rozmiar),
     DATA ZAKUPU TOWARU,
     IMIĘ I NAZWISKO REKLAMUJĄCEGO,
     ADRES REKLAMUJĄCEGO (kod pocztowy, miejscowość, ulica, nr domu,
     telefon, e-mail, nick),
     OPIS STWIERDZONYCH WAD,
     DATA I OKOLICZNOŚCI WYSTĄPIENIA ,
     WADY/USTERKI PRODUKTU,
     ŻĄDANIE REKLAMUJĄCEGO,
     NUMER KONTA I ADRES WŁAŚCICIELA,
     DATA I PODPIS REKLAMUJĄCEGO,
    

na adres:
Firma MM Monika Wontroba
Al Spółdzielczości Pracy 34 20-147 Lublin
z dopiskiem: "sklep internetowy"
 
4. Do wysyłki należy dołączyć dowód zakupu
 
5. O rozpatrzeniu reklamacji poinformujemy Kupującego w terminie 14 dni
     od otrzymania przesyłki. W przypadku pozytywnego rozpatrzenia
     reklamacji wartość zamówionych towarów zostanie zwrócona na konto
     Kupującego w ciągu 7 dni roboczych przelewem bankowym.
 

!UWAGA! : Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych przez klienta na nasz koszt
                   lub za pobraniem - przesyłkę reklamacyjną pokrywa klient!
                   Oczywiście w wypadku uznania reklamacji, nowy towar
                   wysyłamy na koszt firmy.
 

 

Jeżeli Twój zwrot produktu zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenie produktu lub oznaki użytkowania), przekażemy Ci na wskazany adres email informację o nieprzyjęciu zwrotu produktu. W ciągu 7 dni roboczych na wskazany adres zwrotny odeślemy produkt, pokrywając koszt przesyłki.

Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy od home.pl